dinsdag 28 juli 2015

Kamer + Spullen

Hoi! Het was heel mooi weer de afgelopen dagen! Niet dus. En als je dan de hele dag binnen zit kun je net zo goed je kamer op gaan ruimen. Niet dat het een hele grote zooi was hoor, maar ik hou ervan als mijn kamer gewoon mooi opgeruimd is. Ik heb al eerder foto's van mijn kamer laten zien, klik hier voor dat bericht, maar er zijn wat dingen weggehaald en bijgeplaatst. Ik ben bijvoorbeeld op mijn muur boven mijn bed een collage begonnen van zwart-witte foto's. Als ik ergens een heel mooi kaartje zie neem ik het wel eens mee, maar thuis doe ik er niet zo veel mee. Erg jammer, maar gelukkig heb ik er nu een oplossing voor bedacht! Verder heb ik een nieuwe blauwe (bureau)stoel en ik heb mijn roze kastje weer aan de muur gehangen en volgepropt met dingen uit het buitenland. Ik ben blij met mijn kamer! Foto's!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten