woensdag 1 juli 2015

Boekenkaften na een jaar school

Jaa! Ik moet alleen morgen nog naar school en dan kan de lange vakantie beginnen! Er zijn natuurlijk ook scholen die nog een paar weken moeten, maar ik kan het niet laten om het over de vakantie te hebben. Ik moet alleen morgen nog naar school om mijn rapport op te halen (ik ga gewoon over na 5 gymnasium), en dan zit het er eindelijk op! Maandag heb ik al mijn boeken in moeten leveren, natuurlijk geweldig om te doen, alleen jammer dat al die leuke kaften er af moeten. Daarom leek het me leuk om een aantal foto's te laten zien van de kaften hoe ze er na een jaar school uitzien. Klik hier voor het bericht van mijn schoolboeken aan het begin van het schooljaar. Ik moet zeggen dat ik de kaften er nog erg goed uit vind zien!
Tips voor het kaften: Gebruik stevig papier, sommige soorten kaftpapier zijn zo dun dat je tijdens het kaften alweer een scheur in je kaft hebt zitten. Je hoeft ook niet altijd kaftpapier te gebruiken, inpakpapier is voor nog veel steviger, en soms is het inpakpapier wel leuk en het kaftpapier niet.
Je kunt ook met iets ongebruikelijks kaften, ik gebruik vaak oude kaarten. Kaarten moeten gewoon stevig zijn omdat je ze overal mee naartoe neemt, en zijn erg geschikt om mee te kaften en het ziet er superleuk uit. Ik heb ook al dingen zoals stof, plastic tassen en behangpapier gezien, lijkt me ook erg leuk om een keer uit te proberen.
Op dit moment hou ik echt van het bruine kaftpapier (en schriften, mappen, enz.). Het is stevig, en je kunt het op allerlei manieren versieren.
Eigenlijk moet ik helemaal geen tips geven om te kaften want dat hoeft pas te gebeuren nà de vakantie, dus ik zou zeggen, fijne vakantie!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten