zaterdag 25 juli 2015

Italië!

Hoi! Sorry dat ik 3 weken geen bericht meer heb geplaatst, maar dat ging niet echt op vakantie in Italië. Er was wel wifi maar een vakantie wifi-vrij leek me toch wat leuker. Het was geweldig in Italië: Mooi warm weer (32-38 graden elke dag), mooie streek, mooie campings, mooie stadjes, mooie bergen en stranden in de buurt. Kortom, alles wat je moet hebben in een goede vakantie! Ik heb met mijn familie op twee campings gekampeerd. Ze lagen in hetzelfde gebied maar eenmaal daar aangekomen kwamen we erachter dat de ene camping aan de ene kant van de berg lag en de andere camping aan de andere kant van de berg. Wel heel dicht bij elkaar, maar dat was ook wel weer handig want na de eerste week kenden we het gebied al waar we de tweede week ook zouden zijn. De campings waren 'Agricamp Picobello' en 'Sopra e Sotto'. Allebei geweldige campings op mooie plekken en allebei aan te raden. Maar genoeg geklets, ik laat even een paar foto's zien! Je ziet onderandere een kloof waarin we hebben gewandeld, stadjes, kerkjes, de Piano Grande (dal vol bloemen), dieren, straatjes, de zee en ik springend op een berg (niet van de berg hoor!)














Geen opmerkingen:

Een reactie posten