donderdag 2 juli 2015

Plakboek

Hoi! Lekker heet weer hè? Ondanks dat het hier zulk mooi weer is ga ik morgen op vakantie naar Italië, drie weken weg. Ik ben nog nooit in Italië geweest, been erg benieuwd hoe het allemaal gaat. We gaan naar Marche, dus als iemand nog tips heeft in dat gebied dan geef ze maar even door.
Ik ben afgelopen vakantie naar Marokko geweest, en heb daar een plakboek bij gehouden. Ik neem me elke vakantie voor om elke dag  in een soort dagboekje te schrijven, maar eigenlijk komt het er nooit van. Soms begin ik er wel aan maar dan kom ik er weer niet aan toe of heb geen zin ofzo. Dus heb ik me afgelopen vakantie voorgenomen om allemaal dingen te verzamelen, te tekenen en te schrijven en gewoon een plakboek bij te houden. Dat is helemaal gelukt. Alle papiertjes, kassabonnen, visitekaartjes, verpakkingen, bloemblaadjes, tickets en andere spullen heb ik allemaal in lopen plakken. Er zitten ook een aantal hele vreemde dingen in: een stukje elektriciteitskabel, een stuk van een oude krant en een rietje. Ik heb er ook in getekend, gedagboekt en andere dingen in geschreven. Dat vind ik leuk, aan de hand van al die dingen die je inplakt en waar je kleine beschrijvingen bijschrijft vorm je een leuk beeld van je vakantie.
Inspiratie voor andere vakantiegangers en/of thuisblijvers?
Neem dus als je op vakantie bent altijd de volgende dingen mee: een schrijft, pennen en potloden, lijm, tape/plakband, een schaar (niet in je handbagage stoppen als je met het vliegtuig gaat!!), touw, een gum en andere dingen (verf, stickers, los papier, ...). Veel succes met het bijhouden van een dag-/plakboe en ik wens iedereen een fijne vakantie!









Oh ja, omdat ik de komende drie weken ga kamperen en daar waarschijnlijk geen wifi heb (heerlijk!), moeten jullie waarschijnlijk drie weken wachten op een volgend bericht... :-(

1 opmerking:

  1. Heel veel plezier in Italie!!!
    Je plak, teken, schrijfboek ziet er prachtig uit, ben benieuwd naar die van Italie

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen