donderdag 25 juni 2015

Mooi weer in de tuin

Hoi! Het is na een heleboel grijze, vieze en natte dagen opeens weer mooi weer! Joepie! Ik heb twee maand geleden (klik hier) ook een aantal foto's van de tuin laten zien, toen was het net lente en was er nog heel weinig te zien, nu staat er al van alles in bloei! Jammer is dat er een mol in de tuin zit die letterlijk overal in de tuin is geweest en overal gangen heeft gegraven. Ook hebben (waarschijnlijk) slakken de dahlia's die ik net in de grond had gezet bijna alle blaadjes eraf gegeten, gelukkig beginnen ze nu wel weer verder te groeien! Mijn kerstboom van afgelopen kerst heb ik in de winter al in de tuin gezet zodat ik hem hopelijk volgend jaar ook nog kan gebruiken, en hij loopt al helemaal uit! De stokrozen beginnen ook al bijna te bloeien. Kortom, de zomer is begonnen!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten