maandag 31 augustus 2015

Bosfoto's maken

Hoi! Gisteravond even een rondje door het bos gelopen, ik kom er veel te weinig! Dan moet ik toch maar weer gaan hardlopen, goed voor mijn conditie maar ondertussen ook lekker van de natuur genieten! Gisteren ben ik dus naar het bos geweest, en heb met een spiegelreflexcamera wat foto's zitten maken. Aangezien ik niet heel erg veel van fototoestellen af weet, lukt het ook niet altijd om datgene zo op de foto te krijgen zoals ik het zou willen. Dus als iemand nog wat tips heeft over fotograferen (in het halfddonker/schemer) hoor ik ze graag.
De herfst is nog niet echt begonnen, maar najaar is het zeker al wel. Ook het weer laat soms wat herfstigs zien, maar zoals vandaag is het gewoon weer 30 graden terwijl het een aantal dagen geleden nog 12 graden kouder was. Tja, wat moet je ermee? Ik heb het liefst òf lekker herfstweer òf nog lekker warm zomerweer, en geen mix!
Ik zal wat foto's laten zien!






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten