zaterdag 29 augustus 2015

Boeken kaften is niet saai

Haai! Al een beetje gewend aan school? Ik op zich wel, gelukkig valt de hoeveelheid huiswerk nu nog erg mee, ik weet dat het veel meer wordt... Ik heb nu bijna al mijn boeken gekaft, een paar nog saai maar de meeste zijn ook al versierd. Ja, dit wordt mijn laatste bericht over gepimpte schoolspullen. Daarna valt daar niet echt meer iets over te zeggen, dus wordt het tijd voor de diversere dingen! Ik zal niet te lang kletsen, ik laat gewoon de foto's zien!


(Een deel van) mijn boeken. Had ik er maar zo weinig in totaal...



Zoals elk jaar kaft ik een aantal boeken met oude kaarten. Dit keer met cactusetiketten van de V&D



De cactusstempel van het vorige bericht (klik hier), ik heb ook op een boek een megacactus gemaakt, wat je hier dus kunt zien!



Een schrift met hartjes, gemaakt met zo's soort perforator met een hartjesvorm. Ik heb papier gebruikt uit onder andere het 'Flow book for paper lovers', een boek met alleen maar papier, en die hartjes op een schrift geplakt. Op het boek al het tape geplakt wat ik had.




Geïnspireerd op de snelhechter met witte stippen heb ik van een bruin schrift een stippenschrift gemaakt met acrylverf en de achterkant van een kwast.




En dan de laatste: Met nagellak heb ik allemaal halve stukken fruit gemaakt, erg veel werk maar het ziet er wel heel leuk uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten