zaterdag 7 december 2013

Lak op je nagels

Hallo mensen!

Ik las laatst een tijdschrift en kwam toen op het idee mijn nagels te lakken! Met vrolijke rood-witte winterprint, en het is super leuk geworden. Ik heb mijn nagels helemaal "officieel gelakt", dus ik heb eerst mijn nagels gevijld, ontvet, mijn nagelriemen teruggeduwd en heel netjes gewerkt! Ik snap alleen niet wat het nut is van base-coat en top-coat, dus weet jij het, laat even een reactie achter! Ik heb nog een paar foto's:


Zelf vind ik de duim met het hertje het leukst, maar de rest natuurlijk ook!



1 opmerking:

  1. Wat zijn jou nagels super mooi geworden!!! Met name het hertje!!!!! <3
    Base-coat is er zodat de nagellak niet in je nagels trekt, en je (als je vaak je nagels lakt) gele nagels krijgt.
    Top-coat is er om er voor te zorgen dat de nagellak langer blijft zitten, en meer glanst.

    Ik hoop dat dit de juist info was.
    Ik vindt je nagels echt super gaaf, je moet mij maar eens vertellen hoe je dat hebt gedaan!

    liefs Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen