maandag 18 november 2013

Breien

Hallo allemaal! Ik zit nu op de bank te snotteren, ben snipverkouden. Ik heb me maar ziekgemeld op school, want in deze "omstandigheden" ga ik niet de hele dag in een muf lokaal zitten! Ik ben nu aan het breien. Het moet een sjaal worden..... Ik heb nu ongeveer 8 centimeter! Verder ben ik muziek aan het luisteren van Norah Jones. Misschien iets voor de muziek en dansavond op school (super leuk! Moet je maar even googlelen. Ik moet auditie doen met twee nummers, een rustige en een levendige. Ik zing alleen maar rustige nummers, dus ik moet nog een levendig liedje hebben). Maar nog even over dat breien. Ik ben daar niet zo goed in. Het gaat nogal langzaam. Ik krijg dat omslaan wel voor elkaar, maar ik zit dan te prutsen met hoe ik het erom ga slaan. Mijn moeder is ook aan het breien (een deken!!!) maar dat gaat toch wel wat sneller! Maar ja, oefening baart kunst, zullen we maar zeggen!

Een paar foto's:

Hier was ik al wat verder...



1 opmerking:

  1. Norah Jones is echt prachtige muziek, kende het al van mij zus en het is echt heel mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen