dinsdag 31 december 2013

Dingen van kralen

Hallo! Ik heb net een aantal kettingen gemaakt! Twee hangers en een èchte ketting (dus één geheel), ik ga die ook verkopen (zie miniwebshop). De kraal van de gekleurde hanger had mijn moeder ooit gekocht, en ze vroeg mij of ik er een ketting wilde maken. De zwart-witte hanger is voor zwart-wit liefhebbers, of voor kleurhaters (die mogen van mij niet bestaan!!), maar ik heb gemerkt dat een gekleurde ketting maken veel leuker is dan zo'n zwarte! Verder heb ik laatst op een webshop van die ringen met zo'n plaatje gekocht, waar je zelf iets op kan plakken. Ik ben dus gaan uitproberen, en ik heb nu een superleuke ring (al zeg ik het zelf :-)! Nu de fotooos:








2 opmerkingen:

  1. Die ring is echt super mooi (de kettingen ook hoor, maar die ring springt er uit!)
    Waar had je die ringen gekocht, dan kan ik er ook mee gaan prutsen. Hij is echt super leuk geworden!!!!!

    XXX Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de ring heb ik gekocht via de webshop "corakraal!

    BeantwoordenVerwijderen