zondag 4 januari 2015

Hangen in een stoel

Nog maar een bericht! Ik zit er lekker in vandaag, dat moet ook wel, want morgen is de vakantie voorbij (huil, huil), hij ging echt veel te snel! Maar ja, ik heb alsnog een zeer goed humeur, want ik wil al een hele tijd een hangstoel op mijn kamer, en ik ben dus gaan zoeken en drie maanden geleden koos ik voor de hangstoel van Sissy Boy. Toen ik hem wou bestellen, was ie bij alle webshops verdwenen. Problemos. Op de een of andere manier kwam er precies in die maand een filiaal bij, in Enschede! Ja lekker dichtbij dus! We zijn er in totaal wel een stuk of vijf keer geweest om te regelen dat die hangstoel er kwam, en eindelijk, de laatste week van 2014 was de hangstoel binnen, en nu hangt ie dan dus aan het plafond! Het ziet er al hartstikke leuk uit, de stoel zit geweldig, ik ben alleen nog op zoek naar een mooie schapenvacht die ik er in kan leggen. Maar dat komt helemaal goed.
Foto's!


Dit is'm dus!


Zit zit...


het hele plaatje


Hij zit zo lekker! Al helemaal met een zelfgenaaid kussen (de groene)


Zit zit zit


Mijn mooie plant die ernaast staat. Ik heb hem van mijn oma gekregen, ik weet de naam alleen niet, er zat ook geen stickertje op ofzo. Ik noem hem de plant met de zachte blaadjes, omdat de onderkant van die bladeren echt heel zacht is!


Die lamp heb ik voor mijn verjaardag van mijn oom gekregen, echt heel erg Marokkaans, maar ik denk niet dat hij echt uit Marokko komt. Maakt niet uit, ik vind hem gewoon heel mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten