vrijdag 30 december 2016

in the jungle

Halido! Fijne kerst gehad? Ik zeker weten. De rest van de vakantie ga ik mijn profielwerkstuk afronden, leren voor mijn se-week, oud en nieuw vieren en leuke dingen doen. Ik heb net drie dagen geleerd, en dat vond mijn hoofd wel prima. Meer ook niet, want ik heb nu koppijn. 
Sinds de zomer verzamel ik planten, en omdat ik twee weken geleden jarig was kreeg ik veel planten als cadeaus. Nu is mijn kamer een mini-jungle (het valt best mee hoor, kan nog veel meer bij) en ben ik zeer blij met de uitvinding van de gieter. De jungle moet natuurlijk wel gefotografeerd worden, en dan maar meteen wat kamer-updates erbij!


Voor sinterklaas kreeg ik een pilea/pannekoekenplant. Ontzettend populair op dit moment, helemaal hipster enzo. Ik vind hem wel schattig en het leuke is dat de wortels zo groeien dat er mini stekjes komen die je kunt verpotten en uit kunt laten groeien tot een grote plant.



De hangstoel heb ik al vaker op de foto gezet, maar het nieuwe is dat er nu een schapenvacht in ligt en dat is zo lekker warm en het ziet er leuk uit.



Yes! Ik heb een vleesetende plant voor mijn verjaardag gekregen en dat is zo leuk!



Baby-pilea





2 opmerkingen:

  1. Hey mirte! Ik had een vraagje: welke camera heb je? x Dilek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dilek! Voor deze foto's heb ik de Canon EOS 700D (van m'n moeder :-)) gebruikt, maar ik maak ook foto's met de Canon Powershot SX230 HS.

      Verwijderen