vrijdag 16 december 2016

Boompie aan de muur

Hallo hallo! Ik ben sinds een half jaar plantenverzamelaar en ik hou van alternatieve kerstbomen.
Tijdens dit drukke eindexamenjaar zit ik veel op mijn kamer te studeren en dan vind ik het wel fijn als het opgeruimd is en het er allemaal een beetje leuk uit ziet. Omdat het volgende week kerst is (ik ben ook zondag nog jarig, 18!) moest er ook iets kerstigs bij. Andere jaren had ik altijd een kerstboompje op mijn kamer staan (zie hier in 2013 en hier in 2014 en hier in 2015) maar dat gedoe met verpotten en een jaar lang die boom in de tuin hebben staan en bruine takken en dan maar weer een nieuwe kopen was ik een beetje zat en ik heb door wat andere meubels en dergelijke (hangstoel, planten, planten, boeken, kast) minder ruimte. Dat resulteerde in een platte kerstboom van touw op de muur. Vastgeplakt met washi-tape. Versierd met kitscherige kerstballen. Ook vastgeplakt met washi-tape. De eerste kerstbal is al kapot en het licht was prut en ik had een niet zo mooi dekbed op m'n bed, maar ik heb er foto's van:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten