zondag 18 september 2016

Plantjes

Hoihoi! Al een tijdje niks meer van me laten horen, dat komt door school (eindexamenjaar hè!) en doordat ik afgelopen week op werkweek naar Rome was. Dat was een fantastische week en we hebben ontzettend veel gezien (dus ook heel vermoeiend). Dit weekend bestond vooral uit uitslapen en niks doen, tenminste niet echt hele nuttige dingen doen.
Op mijn feest heb ik cadeaus gekregen (het was tenslotte mijn verjaardagsfeest), en het enige wat er op mijn lijstje stond was planten. Ik wil graag meer planten voor op mijn kamer, dat ziet er gezellig en fris uit. Het gevolg was dat ik van bijna iedereen een plant kreeg.
Een daarvan was een hangplant, waarvoor ik een hanger heb gemacraméed (?). Dat was even een heel gedoe omdat ik niet zeker weten genoeg touw had en omdat je precies moet weten welke lengte je wil. Maar het is gelukt!
Ik heb ook mijn zwartwit foto's verhangen, die hangen nu achter de plant. Ziet er erg leuk uit al zeg ik het zelf!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten