woensdag 17 februari 2016

De winter is nog lang niet voorbij

Hooi! Als ik qua weer moet zeggen waar ik van hou dan zijn het de extreme weersituaties: of heel koud, of heel heet. Dat hele koude heb ik deze winter nog niet echt veel meegemaakt, vorig jaar ook niet, en het jaar daarvoor ook niet, dus ik dacht dat de winter nou wel echt een keer definitief voorbij was (helemaal niet erg want dan kan het warm worden), maar dat is dus niet zo. Gisteren was het heerlijk koud en zag alles er heel mooi wit en bevroren uit, en vanochtend was dat weer het geval. En laat ik nou net altijd op woensdag de eerste drie uur vrij hebben!
Ik ben dus vanochtend even het bos in geweest om foto's te maken van de bevroren wereld. Lekker koud was het (mijn haren waren bevroren) maar dat vond ik niet heel erg, want het zag er gewoon zo mooi uit! Geniet en kijk mee:








Geen opmerkingen:

Een reactie posten