woensdag 9 juli 2014

Logo's en bomen stempelen

Hoi! Vies weer hè (hoewel ik nu zie dat de zon er doorheen probeert te komen)! Als je dan de hele dag binnen zit moet je wel iets leuks gaan doen: Stempelen! Ik ben met boomstukstempels (nieuw woord, haha) bezig geweest om een grote boom te bouwen (dat heb ik een paar maanden geleden in het klein gedaan, klik hier) en ik heb er dit keer allemaal bloemen in gehangen. Verder heb ik van bloemen en steeltjes een bos bloemen gemaakt (als je toch niet buiten bloemen kan gaan plukken moet je het maar binnen doen : -).
Ik wil al heel lang een soort van logo hebben die ik op visitekaartjes en aan zelfgemaakte dingen kan hangen, en daarvoor is de stempel klaar! Ik heb een ruimte overgelaten waar ik verschillende bloemen enzo in kan stempelen.
Foto's:





1 opmerking:

  1. Super mooie stempels!!!
    Vooral je logo vind ik heel erg mooi.

    Liefs Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen