maandag 7 juli 2014

Tuinhuis is klaar

Hallo! Eindelijk vakantie!! Jippie!! Nu kan ik weer lekker mijn eigen gang gaan zonder last te hebben van school en al die andere dingen. Normaal gaan we altijd 3 weken naar Frankrijk of Zwitserland, maar nu gaan we maar een weekje naar Zwitserland omdat we in het huis allemaal dingen willen opknappen. Ik ben dus bijna de hele vakantie thuis, maar ik vind het niet erg. Zo heb je echt het gevoel alsof de vakantie eeuwig duurt èn kan ik lekker veel dingen maken en doen.
Het tuinhuis is af!!! Ja, we hebben dit weekend de hele boel ingericht en het is echt super leuk geworden! Mijn zusje en ik wilden zo veel mogelijk kleur, dus hebben we al het (plastic) servies in felle kleuren gekocht. Alle borden en bekers staan in geverfde wijnkistjes. We hadden thuis wijnkistjes èn verf staan, dus dat was ook lekker goedkoop. Het resultaat is heel leuk geworden! De tafel kun je tegen de wand klappen zodat je een matras op de vloer kan leggen en er met z'n tweeën kan slapen.
Er komen nog een aantal dingen in het tuinhuis bij (kussens, een schilderij aan de binnenkant van de tafel en gordijnen enzo), maar ik heb al wel een aantal foto's gemaakt!






1 opmerking:

  1. Ziet er echt super gezellig uit! Ik wil graag een keer komen slapen, als dat mag natuurlijk.

    Liefs Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen