maandag 5 mei 2014

Spullen uit Marokko

Een tijdje niks geschreven, omdat ik in Marokko was! Ja, ik ben net twee dagen terug na een week lang door Marokko trekken. Wat heb ik veel gezien zeg! Een hele andere cultuur, ander landschap, ander eten, ander geld (dirham): alles anders. Heel erg gaaf! In Marrakesh (een stad in Marokko) zijn er hele grote "souks", een soort van overdekte markt met duizenden piepkleine winkeltjes met allerlei spullen. Ik heb denk ik maar een tiende gezien van alles, en ik was heel moe, maar ik heb toch nog een aantal dingen gekocht. Ja, je raad het al: Kettinghangertjes! Ik wou hangertjes met olifanten en met handjes, en dat is gelukt! Ik had nog veel meer mee kunnen nemen, maar je wordt letterlijk overdonderd met al die spullen en winkeltjes. Ik ben blij dat ik dit heb gekocht. Verder kreeg ik van de reisleidster een kameel (niet een echte : -), en hebben mijn ouders (o.a.) een tajine gekocht.
Foto's:







Alle spullen die we met z'n allen hebben gekocht! Valt toch best mee : -) 



1 opmerking:

  1. Wat super gaaf dat je in Marokko was, en wat een super gave spulletjes heb je gekocht, ben benieuwt naar alle kettingen die je er van gaat maken

    XXX Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen